حالت تاریک
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

طرح جوانه‌ها در خراسان جنوبی برگزار می شود

طرح جوانه‌ها در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت: طرح جوانه ها با هدف تربیت خبرنگار متعهد و انقلابی از ۲٠ مرداد تا پایان شهریور ماه در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،محمود رمضانی در جمع رسانه های گروهی گفت: طرح تربیت خبرنگار متعهد و انقلابی با عنوان جوانه ها در خراسان جنوبی اجرا می شود. 

وی به اهداف طرح جوانه ها اشاره کرد و افزود: شناسایی استعدادهای جدید در حوزه روزنامه نگاری و خبرنویسی در رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال و تربیت خبرنگار متعهد وانقلابی، متخصص و حرفه ای و ترغیب کنشگران رسانه ای و ارتقای سطح کیفیت انتشار اخبار از جمله اهداف این طرح است.

رمضانی با بیان اینکه طرح جوانه ها از سری برنامه های طرح شهید آوینی است، افزود: علاقمندان در سنین ۱۵ تا ۲۵ سال تا چهارم مردادماه مهلت دارند تا در این طرح ثبت نام کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: دوره های آموزشی این طرح با دعوت از اساتید استانی و کشوری از ۲۰ مردادماه تا پایان شهریور ماه برگزار می شود و در مهرماه شاهد برگزاری آزمون های پایان دوره و اهدای گواهی خواهیم بود. 

وی درخصوص مباحث آموزشی این طرح گفت: در طرح جوانه ها به مباحثی همچون خبر و گزارش نویسی، روزنامه نگاری کوله پشتی، تکنیک های مصاحبه، گرافیک و صفحه آرایی، پادکست و عکاسی پرداخته می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از