حالت تاریک

فاز ۲خط گاز سراسری دشتک اجرا می‌شود

فاز ۲خط گاز سراسری دشتک اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: فاز ۲ گاز سراسری دشتک از نهبندان تا سربیشه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مجید چگینی در مراسم افتتاح رسمی خط لوله گاز دو راهی دشتک - نهبندان گفت: با اجرای این طرح رکود سرعت اجرای پروژه‌های شرکت گاز در سطح کشور شکسته شد و این ابر پروژه با این حجم کار در مدت یکسال اجرایی شد که در سطح کشور اقدام بی نظیری و شاخصی است.

وی با اشاره دغدغه رئیس‌جمهور شهید برای مطالبه‌های مردمی افزود: همین دغدغه‌ها خواب و خوراک را از رئیس جمهور شهید گرفته بود به طوری که شبانه‌روز تنها ۳ ساعت یا کمتر استراحت داشت.

وی از اجرای هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط فشار در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ۵۳ هزار کیلومتر خط انتقال گاز روستایی هم در دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه از بهره‌مندی ۶ هزار و ۸۰۰ روستای صعب العبور ایران از نعمت گاز در دولت سیزدهم خبر داد و یادآور شد: همچنین در این مدت ۵۰ شهر، ۲۴ نبروگاه، ۲س۱ هزار واحد صنعتی و... از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

چگینی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که شرکت گاز ملی ایران در حوزه دانش‌بنیان در دولت سیزدهم انجام داده است، اضافه کرد: به برکت روحیه جهادی رئیس‌جمهور شهید و تکیه بر توان داخلی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌ایم.

معاون وزیر نفت از صدور گواهی صرفه‌جویی انرژی خبر داد و ادامه داد: بازار انرژی هم راه اندازی شد.

وی با اشاره از تصویب فاز دوم خط لوله نهبندان _ سربیشه گفت: تایید وزیر را هم در این زمینه گرفته‌ایم و طراحی خط هم انجام شده است.

به گفته وی اسناد مناقصه طرح هم آماده است و اجرای این طرح نیاز به ۵ همت دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از