حالت تاریک
امام جمعه سربیشه:

مشارکت مردم و انتخاب اصلح دشمن را نامید‌می‌کند

مشارکت مردم و انتخاب اصلح دشمن را نامید‌می‌کند

امام جمعه سربیشه گفت: مشارکت و حضور مردم و انتخاب فرد مناسب و کاردان جهت سکانداری قوه مجریه به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم می‌انجامد و دشمنان را ناامید می‌کند.

حجت‌الاسلام کاظمی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت: حماسه‌ای که مردم عزیز ما در تشییع پیکر پاک شهید جمهور آیت الله رئیسی و‌ همراهانشان رقم زدند و توقعی که رهبری دارند که مکمل این حماسه باشد حضور مردم در انتخابات‌ است.

به گفته وی در جمعه گذشته مردم در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور چشمگیری داشتند و دو نفر از نامزدهای این دوره انتخابات به دور دوم راه پیدا کردند.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: آن توقعی که وجود دارد و درخواست رهبری هم هست که مبادا دشمن شاد کن باشیم این است که حضور پرشور داشته باشیم تا حماسه بیافرینیم.

حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: 

دوم این که در بین این دو بزگوار به این نتیجه‌ برسیم که کدام یک اصلح است بلاخره هر دو نفر تایید شواری نگهبان را دارند و به دور دوم راه پیدا کردند و مهم انتخاب مردم عزیز در این انتخابات است. به گفته وی با توجه به این که ما در عصر غیبت کبری هستیم و فرمایش امام زمان (عج) است که در عصر غیبت کبری فقهی، علما و دین‌شناسان حجت امام زمان بر روی زمین هستند و در عصر کنونی ما حاکمیتی که توسط ولی‌فقیه است توقع این سید بزرگوار این است که ما حضور پرشور و انتخاب اصلح داشته باشیم به طور قطع حضور ما و انتخاب ما رضایت رهبری و رضایت مردم را دارد و به تبع رضایت امام زمان(ارواحنافداه)را دارد. 

وی ادامه داد:حواسمان جمع باشد تذکری هم که آقاجانمان دادند در این روزها که در مناظرها‌ و گفتگوها مبادا گرفتار بداخلاقی و توهین و تحقیر و بدگویی شویم.

به گفته وی هر بزرگواری و هر کاندیدایی و هر طرفداری شرایط و دستاوردهای آن نامزد مدنظر را تبیین کند و از توهین و بدگویی به جناح و طرف مقابل پرهیز کند. 

به گفته وی طرح‌ها و برنامه‌های کاندیداها را انتقاد و سبک و سنگین کنیم اما این موضوع منجر به بدگویی و‌ توهین به طرف مقابل نشود.

به گفته وی این روالی است که مد نظر هر انسان آزاده‌ای است و عموم مردم این شیوه را می‌پسندند که مبادا در این بین گرفتار بداخلاقی شویم.

وی افزود:حواسمان جمع باشد در این انتخابات آن چه اثر دارد خروجی این حضور و انتخاب فرد اصلح است.

وی ادامه داد: به طور قطع آن فردی که شایستگی برتر و بهتری دارد در پیشبرد اهداف نظام چه نسبت به داخل و چه نسبت به داخل و چه نسبت به خارج موفق‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: به امید خدا با حضور پرشور و انتخاب اصلح شرایط را جوری رقم بزنیم که وضعیت کشور شرایط بهتری را به دست آورد و دشمنان مایوس از انتخاب اصلح ما باشد .

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از