حالت تاریک
نماینده شهرستان‌های قاین و‌ زیرکوه در مجلس:

نیازمندی‌های نظام رتبه‌بندی معلمان اصلاح شود

نیازمندی‌های نظام رتبه‌بندی معلمان اصلاح شود

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور و نیازهایی در روند اجرای نظام رتبه بندی معلمان وجود دارد که باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سلمان اسحاقی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه در بیرجند گفت: امروز رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی متوجه شده اند که اگر بخواهند روزی به انقلاب اسلامی آسیب بزنند باید زیرساخت های تعلیم و تعلم کشور را مورد هدف قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد نارضایتی در بین معلمان و فرهیختگان هدف دشمن است، افزود: باید حاکمیت و دولت نسبت به قشر فرهیخته هشیار باشند.

اسحاقی با اشاره به شان و منزلت معلم، گفت: مجلس و دولت باید اول در عمل ارادت خود را به جامعه معلم نشان دهد.

وی ادامه داد: قصور و نیازهایی در روند اجرای نظام رتبه بندی معلمان وجود دارد که باید اصلاح شود، اما بعد از ۱۵ سال مجلس یازدهم این جسارت را داشت که این مهم را تصویب کند، و اگر دولت یازدهم هم نبود قطعا این طرح با چالش مواجه می شد.

اسحاقی با بیان اینکه اعتبار لازم برای این طرح گذاشته شد تا نیازهای این قانون را رفع و به یک قانون جامعی برسیم، گفت: این مهم از افتخارات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بود.

وی افزود: امیدواریم در بحث رتبه بندی معلمان آنطور که قانون تصویب شده است با تکیه بر لایه هفتم که زیرساخت های بهتری را برای آن فراهم کردیم، برسیم.

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در مجلس ضمن یاد و خاطره شهدای استان همانند شهید کاوه و شهید ناصری گفت: این افراد موجب بغض و کینه دشمن شدند و این مهم افتخار ما است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از