حالت تاریک
همایش قله‌های افتخار در بیرجند برگزار شد
با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن خراسان‌جنوبی؛

همایش قله‌های افتخار در بیرجند برگزار شد

همایش قله‌های افتخار با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن استان خراسان جنوبی و شهید شاخص بسیج جامعه زنان مرضیه حدیدچی عصر سه‌شنبه سوم مهر ۱۴۰۳ در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، همایش قله‌های افتخار با هدف گرامیداشت مقام شهدای زن استان خراسان جنوبی و شهید شاخص بسیج جامعه زنان مرضیه حدیدچی عصر سه‌شنبه با حضور جمعی از زنان، مادران و خواهران شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در این همایش معنوی گفت: امروزدر هفته دفاع مقدس یاد و نام زنان مجاهد و نامداری را گرامی می‌داریم که از این استان شهید شدند و امروز مایه مباهات و افتخار همه بانوان هستند.

فاطمه بصیری‌پور افزود: بر خود می‌بالیم به واسطه بصیرت، اقتدار، شجاعت و حضور همیشه در صحنه بانوان استان خراسان جنوبی که در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب هر آن جایی که این نظام و انقلاب اسلامی و امام شهیدان اشاره فرمودند پای در رکاب ولایت هستند و با اقتدار ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: امروز بانوان خراسان جنوبی در عرصه جهاد تبیین، اقتصاد مقاومتی، عرصه سیاست و اجتماع نقش‌آفرینی می‌کنند و الگوی سوم  زن مسلمان را به جهانیان نشان دادند.

شهدا در مسیر ولایت و ظهور کار کردند

 زهره هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی هم در این همایش با یاد و خاطره برادرش که در کانال کمیل به شهادت رسید و پیکرش هنوز شناسایی نشده است، گفت: آنان که رفتن کاری حسینی کردند ما که ماندیم باید کاری زینبی کنیم؛ شهدا خیلی از ما توقع دارند.

وی با بیان اینکه شهدا برای تک تک ما رفتند و مملکت برایشان یک خانواده بود، تصریح کرد:  این جوان‌ها برای همه رفتند و شهید شدند نه فقط برای خانواده‌هایشان.

این خواهر شهید افزود: شهدا لحظات را غنیمت شمردند و در مسیر خدا، ولایت و ظهور کار کردند.

هادی با بیان اینکه باید به سراغ مادران شهدا برویم و از آنان برای تربیت فرزندان‌مان الگو بگیریم، عنوان کرد: همه وظیفه داریم پیام شهدا را برون مرزی انتقال دهیم و مسئولیت ما خیلی سنگین است و باید کاری کنیم که خدا از ما راضی باشد.

اجرای سرود دختران انقلاب، خواندن دلنوشته دختر شهید رضوی برای پدرش، روایتگری و تقدیر از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از