حالت تاریک
در اولین روز از هفته دولت؛

۶ روستای شهرستان درمیان به شبکه سراسری گاز متصل شد

۶ روستای شهرستان درمیان به شبکه سراسری گاز متصل شد

۶ روستای شهرستان درمیان در نخستین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز متصل شد.

به گزارش خاورستان، جواد قناعت روز پنجشنبه در ادامه افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان درمیان در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۹ پروژه گازرسانی درمیان حضور یافت.

با اجرای این پروژه‌ها ۳۹ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و نیز گازرسانی به ۳سه پاسگاه، ۲ برجک بازارچه مرزی گلورده و سه واحد تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری رسید.

آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا با ۱۷ خانوار و ۹ واحد تولیدی و صنعتی نیز از دیگر بخش‌های پروژه‌ها در شهرستان درمیان بود که به صورت متمرکز در روستای پاتنگ برگزار شد.

در ادامه ۲ واحد گلخانه سبزی و صیفی با زیربنای پنج هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیون ریال افتتاح شد که زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم و ۳۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرد.

همچنین بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا (ص) در شهر اسدیه با زیربنای ۸۵ مترمربع و هفت هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که این بخش در راستای توسعه خدمات به شهروندان به ظرفیت موجود بیمارستان خاتم الانبیا(ص) اضافه شده است.

ساختمان جدید شهرداری شهر طبس مسینا هم در نخستین روز هفته دولت با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۲۱ هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از