حالت تاریک
ابلاغ ۲۲ هزار میلیاردی تسهیلات به خراسان‌جنوبی
معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد:

ابلاغ ۲۲ هزار میلیاردی تسهیلات به خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل جزء سه و چهار بند "ب" تبصره دو قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به استان ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی جعفری در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس بررسی آخرین وضعیت پرداخت منابع جزء سه و چهار بند "ب" تبصره دو قانون بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: سهمیه ابلاغی به استان از محل جزء چهار این بند تبصره قانون بودجه، مبلغ ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۵۳۵ طرح به مبلغ ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال در استان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند افزود: از این تعداد تسهیلات ۶۷۳ طرح به مبلغ ۷۴۹ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سهمیه استان از محل جزء سه بند ب تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۳ نیز ۱۲ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال است و تاکنون هزار و ۷۲۵ طرح با بیش از ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است.

جعفری ادامه داد: با توجه به ماهیت تسهیلات قرض‌الحسنه که به منظور حمایت از ایجاد مشاغل خرد و خانگی است به تمامی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل تاکید شده، جذب اعتبارات مرتبط را با جدیت پیگیری کنند.

در این جلسه مشکلات و موانع برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و مؤسسه‌های عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استان نیز چالش‌های پیش‌رو درخصوص جذب تسهیلات مذکور را اعلام کرد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از