حالت تاریک
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی خبر داد:

افتتاح ۱۳ پروژه حوزه تعاون در خراسان‌جنوبی

افتتاح ۱۳ پروژه حوزه تعاون در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۱۳ طرح طی هفته تعاون در استان افتتاح می شود، گفت: بالغ بر ۳۵٠ میلیارد تومان برای این طرح ها سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران گفت: در خراسان جنوبی طی هفته تعاون ۹٠ عنوان برنامه اجرا می شود. 

وی با اشاره به بحث نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان افزود: در این جشنواره ۲۹۲ تعاونی شرکت کردند و از اردیبهشت ماه بحث ثبت نام آن آغاز شده بود و ۱٠ تعاونی از استان به کارگروه ملی تعاونی معرفی شده اند. 

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۶۵۸ تعاونی فعال در استان داریم، افزود: در این تعداد از تعاونی ها هشت هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی ایجاد شده است. 

اشرفی در خصوص بحث صادرات عنوان کرد: صادرات یکی از مقوله های مهم حوزه تعاون است و از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیون و یکصد هزار دلار در حوزه تعاونی های استان صادرات داشتیم. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: طی پنج ماه اخیر شاهد تشکیل ۱۵ تعاونی جدید در استان متناسب با نیاز شهرها بوده ایم. 

وی با اشاره به اینکه ۱۳ طرح طی هفته تعاون در استان افتتاح می شود، افزود: بالغ بر ۳۵٠ میلیارد تومان برای این طرح ها سرمایه گذاری شده است. 

اشرفی عنوان داشت: حدود یکصد تعاونی در استان را حوزه بانوان در استان تشکیل می دهند و نزدیک به ۹٠۸ میلیون تومان جهت حمایت از تعاوتی استان طی یکسال گذشته حمایت داشته ایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از