حالت تاریک
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد:

انعقاد قراردادهای جدید قرارگاه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

انعقاد قراردادهای جدید قرارگاه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز قرارداد جدیدی با سپاه منعقد و تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی در استان مشخص می‌شود.

به گزارش خاورستان، سردار حزنی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق ماموریتی که رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داده‌اند، ماموریت اصلی آن دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار بوده اما سپاه در کنار این ماموریت، ماموریت محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور برعهده دارد و لی در برخی از مناطق با اولویت بیشتری به اجرای این ماموریت می‌پردازد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان خراسان جنوبی اقدامات خوبی در حوزه محرومیت زدایی انجام گرفت و سپاه طبق ماموریتی که باید در کنار مردم باشد در این استان توانسته به خوبی این ماموریت خود را انجام دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز کلیه قراردادهایی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با سپاه استان داشته به اتمام می‌رسد، گفت: قرار است پروژه‌های اجرا شده توسط به مردم تحویل داده شود و امروز بعد از ظهر قرارداد جدیدی با سپاه منعقد و تعهدات قرارگاه محرومیت زدایی در استان مشخص گردد که بر اساس آن این تعهدات در بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از