حالت تاریک
اهدای اعضای مصدوم حادثه معدن طبس
ایثاری که کامل شد؛

اهدای اعضای مصدوم حادثه معدن طبس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از اهدای اعضای «میثم معینی» یکی از کارگران معدن طبس به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمدعلی آخوندی در این رابطه گفت: اعضای بدن «میثم معینی» از مصدومان حادثه معدن طبس با رضایت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: میثم معینی که بعد از بستری در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به شهر یزد اعزام شده بود، طی چند روز گذشته زندگی نباتی داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با احتساب این کارگر فداکار معدنجو، شمار جانباختگان حادثه معدن زغال‌سنگ به ۵۱ نفر رسید.

آخوندی بیان کرد: متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ شامل ۴۹ نفر در محل معدن، یک نفر مرگ مغزی و یک نفر هم با زندگی نباتی در بیمارستان می‌باشد.

وی با آرزوی شفا و سلامتی برای مصدومان این حادثه، گفت: در حال حاضر پنج نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان و تحت درمان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: از این پنج نفر، یک نفر برای ادامه مداوا به مشهد اعزام شده، یک نفر در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بستری است و شه نفر هم در بیمارستان یزد تحت درمان هستند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از