حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

بسیج الگوی مقاومت در جهان اسلام است

بسیج الگوی مقاومت در جهان اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: امروز گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین با الگوبرداری از مکتب الهی بسیج به کابوس رژیم نامشروع صهیونیستی و دولت‌های جنایتکار غربی و حامیان آنها تبدیل شده است.

سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، اظهارکرد: بسیج دارای یک هویت انقلابی و برخاسته از توده‌های مختلف اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان‌کرد: بدون شک دستاوردهای چهل ساله جمهوری اسلامی و کسب اقتدار و پیروزی در برابر دسیسه‌های قدرت‌های جهانی را باید مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های این نهاد انقلابی در نظام اسلامی دانست.

تفکر بسیجی پشتوانه گران‌بهای کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان این‌که تفکر بسیجی از پشتوانه‌های گران‌بهای این کشور اسلامی و از عالی‌ترین درجات ایمان و عمل صالح برخوردار است، افزود: این تفکر، در کوتاه‌ترین مدت می‌تواند منشاء چنان تحولات شگرفی در میان تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره شود.

هدف بسیج ارتقاء کارآمدی نظام حکمرانی است

خبازی یادآورشد: بسیج همواره در کنار دولت و مردم بوده و برای کمک علمی به شناسایی مسائل، مشکلات اساسی و ارائه راهکارهای عملیاتی و رفع نیازهای جامعه و در نهایت ارتقاء کارآمدی نظام حکمرانی و سیاست‌گذاری کشور از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

وی ضمن تاکید بر این‌که امروز گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین با الگوبرداری از مکتب الهی بسیج به کابوس رژیم نامشروع، غاصب و دژخیم صهیونیستی و دولت‌های جنایتکار غربی حامی آن مبدل شده است، گفت: این رزمندگان با عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را شکسته و معادلات منطقه از جمله عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل را به فراموشی سپرده‌اند.

لزوم جهاد تبیین در ارائه فداکاری‌های بسیج به مردم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، هفته دفاع مقدس را یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان برومند ملت ایران دانست و افزود: باید تفکر بسیجی دفاع مقدس، برای نسل جوان تبیین شود و ما در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت حلقه‌های صالحین، برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی، اردوی راهیان‌نور و فرصت‌های مغتنمی مانند هفته دفاع مقدس و بسیج نهایت بهره را در راستای انتقال این فرهنگ و تفکر برده‌ایم.

خبازی تاکیدکرد: بر موضوع جهاد تبیین کاملا واقف بوده و تاکید داریم که تنها راه برون‌رفت از مشکلات و گذر از بحرانها، در گرو تقویت، ترویج و تجلیل از تفکر بسیجی است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از