حالت تاریک
فرماندار شهرستان خوسف خبر داد:

تحول عظیم زیرساختی خوسف در دولت سیزدهم

تحول عظیم زیرساختی خوسف در دولت سیزدهم

فرماندار خوسف گفت: با تکمیل و افتتاح پروژه‌های ناتمام در دولت سیزدهم تحولی در حوزه زیرساختی شهرستان به وجود آمده است.

سیدعلی حسینی پیرامون اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت: تکمیل بیمارستان خوسف و افتتاح و بهره برداری از این پروژه، تکمیل و افتتاح استخر ورزشی شهرستان و تکمیل دارالقرآن خوسف و بهره‌برداری آن در روزهای اخیر نمونه‌ای از اقدامات دولت سیزدهم در جامه عمل پوشاندن به عزم دولت در تحقق این اولویت و از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی بوده است. 

فرماندار خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف ظرفیت‌های بی‌نظیری برای سرمایه گذاری دارد ، اظهار کرد: در دولت سیزدهم زیر ساخت‌هایی از جمله پست برق، فیبر نوری، روشنایی معابر، آسفالت و ... در شهرک صنعتی شهید رحمانی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم شد.

به گفته حسینی ؛ توجه به ظرفیت شهرستان در تولید انرژی خورشیدی و کلنگ زنی احداث نخستین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی استان و سومین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در کشور در شهر خوسف از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان خوسف بوده است .

فرماندار خوسف ادامه داد: در دهه فجر گذشته بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی استان از جمله کلنگ زنی طرح توسعه معدن شادان و معدن خونیک در شهرستان خوسف رقم خورد.

حسینی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از مخزن هزار متر معکبی آب خوسف و تجهیز خط انتقال آب ماژان ، اضافه کرد : این اقدام ، کمک مهمی در رفع کمبودها و رفع مشکلات آبی شهر ماژان و ۴۲ روستای این بخش را ایفا کرده است.

حسینی پروژه فاضلاب خوسف را دیگر خواسته به حق مردم شریف شهرستان برشمرد و افزود: کلنگ زنی این پروژه نیز در دهه فجر گذشته در شهر خوسف رقم خورد. 

فرماندار خوسف گفت : الحاق سایت ۵۰ هکتاری و ۱۱۰ هکتاری به شهر خوسف اقدامی بی سابقه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و از دیگر اقدامات دولت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف گفت : روکش ۲۵ کیلومتر آسفالت مسیر مهم معدن قلعه زری ، ۴ کیلومتر باند دوم محور خوسف به سمت طبس و انعقاد قرارداد ۲۰ کیلومتر دیگر روکش معدن قلعه زری به ماژان ، انعقاد قرارداد ۱۰ کیلومتر باند دوم خوسف به سمت ماژان از جمله اقدامات دولت در این حوزه بوده است.

حسینی توسعه زیرساخت های ورزشی را از مطالبات مردم شریف شهرستان برشمرد و به افتتاح استخر ورزشی ، سالن ورزشی سقف کوتاه، احداث زمین‌های چمن مصنوعی در شهر خوسف، روستای معصوم آباد، نصرآباد، گل، بصیران و بیناباد شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه احداث چمن مصنوعی در روستاهایی از جمله فدشک، همند، مهدیه، اکبرآباد ، گیو و ...نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: گود زورخانه‌ای خوسف که در حاشیه سالن ورزشی شهید نجفی در تیر ماه ۱۳۹۵ در کلنگ زنی شده، در این دولت در حال تکمیل است.

حسینی همچنین بهره برداری از طرح‌های عمرانی سطح شهرستان، طرح های هادی روستایی، توسعه پوشش اینترنت در سطح شهرستان از جمله شهر ماژان ، روستاهای خرم ، فدشک ، غوریان ، اکبرآباد گیو و...را از دیگر اقدامات دولت در شهرستان ذکر کرد.

وی افزود: طرح‌های آبخیز داری ، احیای قنوات و بهره‌برداری از پروژه مخابراتی‌، کلنگ زنی پست ۱۳۲ شهرک شهید رحمانی و افتتاح طرح توسعه پست ۱۳۲ شهر خوسف را از دیگر اقدامات مثبت دولت در شهرستان خوسف بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از