حالت تاریک
تردد ۷ میلیون وسیله نقلیه در خراسان‌جنوبی
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد:

تردد ۷ میلیون وسیله نقلیه در خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری ۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۲۷۱ وسیله نقلیه وارد خراسان جنوبی و خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اسداله جلال زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری دستگاه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان، ورود ۳ میلیون ۸۱۵ هزار و ۷۵۴ خودرو به استان و همچنین خروج ۳ میلیون ۷۸۹ هزار و ۵۱۷ و وسیله نقلیه از استان را ثبت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: ۲۳ درصد آمار ذکر شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین است و پر ترددترین محورها بیرجند – قاین، بیرجند، سربیشه و بیرجند - خوسف بودند.

جلال زاده با اشاره به اینکه کل تماس گرفته شده با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ۵۱۳۴۸ مورد اعلام شده است گفت: ۳۸ هزار و ۴۸۶ مورد آن مربوط به بخش گویای سامانه و ۱۲ هزار و ۸۶۲ تماس را کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تعداد تخلفات سرعت شناسایی شده توسط سامانه‌های این مرکز ۱۸۱ هزار و ۵۶۸ مورد بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: شناسایی متخلفین سرعت توسط دوربین‌های هوشمند، نقش مهمی در افزایش ایمنی راه‌های استان و کاهش تصادفات داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از