حالت تاریک
فرمانده انتظامي قاینات عنوان کرد؛

دستگيري اراذل و اوباش در قاينات

دستگيري اراذل و اوباش در قاينات

فرمانده انتظامي قاینات از شناسايي و دستگيري 3 نفر اراذل و ‏اوباش که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمايي، درگيري و ضرب و شتم در يکي از اماکن عمومي اين شهرستان کرده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سرهنگ عليرضا فولادي امروز در جمع رسانه ها اظهار داشت: در پي انتشار اخباري مبني بر وقوع نزاع دسته جمعي همراه با عربده کشي و ايجاد رعب و وحشت دريکي از اماکن عمومي شهرستان قاين در شبکه هاي اجتماعي، لذا رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

 وي افزود: پس از اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر نزاع دسته جمعي در پارک ملي شهر قاين بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند که متهمان با مشاهده پليس پا به فرار گذاشته که با اقدامات به موقع پليسي متهمان شناسايي و دستگير شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان قاين افزود: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادي از اراذل و اوباش که چندي پيش اقدام به چاقو کشي نسبت به ورزشکار کشتي گير اين شهرستان کرده بودند نيز توسط پليس شناسايي و دستگير شدند و به مرجع قضائي معرفي گرديدند.

سرهنگ فولادي ادامه داد: پليس با افرادي که بخواهند با عربده کشي و ايجاد رعب و وحشت امنيت مردم و جامعه را به خطر بيندازند برابر قانون با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از