حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سلامت مردم با بی‌توجهی به استانداردتامین نمی شود

سلامت مردم با بی‌توجهی به استانداردتامین نمی شود

آیت الله عبادی گفت: اگر استاندارد در موارد ریز و درشت رعایت شود همه جوامع سالم باقی می ماند اما از آن طرف هم باید دید که اگر سهل انگاری صورت گیرد چه پیامدهایی خواهد داشت.

به گزارش خاورستان،از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اداره استاندارد خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از مسائل استاندارد بحث گسترده بودن آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تقریبا همه آنچه که جامعه می خواهد از آن به عنوان کالا استفاده کند مشمول این مسئولیت است و مسئله دیگر بحث لوازم آن است که استاندارد برای درست انجام شدن چه لوازمی نیاز دارد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر استاندارد در موارد ریز و درشت رعایت شود همه جوامع سالم باقی می ماند اما از آن طرف هم باید دید که اگر سهل انگاری صورت گیرد چه پیامدهایی خواهد داشت و اگر به حفظ سلامت مردم توجه نشود با توسعه بیمارستان کاری نمی توان کرد و با یک جامعه مریض مواجه می شویم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کار خدایی و اخلاص بندگی را در همه جا می توان صورت داد، افزود: در شغل هم این گونه است که می توان کار خدایی کرد در حالی که وظیفه قانونی است اما مهم ترین ارزش در انجام وظیفه قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: انسان وظیفه شناس انسانی است که احساس مسئولیت در هر جا و شغل و حرفه ای می کند و کسانی که احساس وظیفه نکنند و نسبت به درد مردم و جامعه بی تفاوت باشند و به لوازم آن آسیب بزنند تبعات در همه عوارض سو پیش آمده شریک هستند و در عوارض جان و روح مردم و ضررهای اقتصادی مسئول هستند و حق الناس به گردنشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه دولت سیزدهم جایگاه مردمی و انقلابی است، ادامه داد: مطابق با جایگاه دولت سیزدهم حرکت کنید و در این مسئله وسیع و عوارض و لوازم آن امیدواریم موفق باشید.

آیت الله عبادی در پایان گفت: دقت نظر در مسئولین مایه امیدواری است و مردم اگر در مسئولین صداقت ببینند پای کار هستند و از این فرصت ها برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از