حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تولید برنامه‌ در صدا و سیما هدفمند باشد

تولید برنامه‌ در صدا و سیما هدفمند باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تولید برنامه‌ در صدا و سیما باید هدفمند باشد، گفت: امروز با استفاده از ظرفیت رسانه و اینترنت می‌توانیم مکتب اسلام را به جهان تفهیم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با معاون امور استان‌های صدا و سیما با اشاره به لزوم تسهیل شرایط برای حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: منتخبین مردم هستند که فردا تصمیم‌سازها و تصمیم گیرها می‌شوند و در ابعاد و زوایای مختلف سرنوشت مردم را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: رسانه ملی در زمینه اطلاع‌رسانی موارد ویژه و پراهمیت خوب عمل می‌کند و آثار خوبی به جا می‌گذارد، اما فراگیر نیست و رسانه ملی که منافع مردم به معنی عامش باید در آن باشد، در همه مسائل باید هدفمند عمل کند و نتیجه کارش به نفع نظامی باشد که مردم انتخاب کرده‌اند.

عبادی ادامه داد: رسانه ملی باید گوش و زبان مردم باشد و بسیاری از کارها از جمله مسائل تبلیغاتی را از دشمنان یاد بگیریم با اینکه آن‌ها زمینه را برای ظلم و کار باطل هموار می‌کنند و کوچکترین مسئله را مطابق با نظام امپراطوری جهانخوار تولید می‌کنند و فرقی ندارد که برنامه ریز یا درشت باشد.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: کاری که انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی از جهت وصول به اهداف نظام داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های صدا و سیما حالت سرگرم‌کننده دارند، افزود: تفریح چیز مشروع است و هدف دارد اما سرگرم‌کننده این است که یک برنامه بی‌هدف می‌گذارند.

عبادی با اشاره به تفاوت فرهنگ اسلامی و غربی تاکید کرد:غرب به دنبال باطل است و به هیچ تعهدی پایبند نیستند و در مقابل مکتب انبیا قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز با نعمت‌های رسانه و اینترنت می‌توانیم مکتب اسلام را به جهان تفهیم کنیم، افزود: اما متاسفانه از این ظرفیت متاسفانه بهره نمی‌گیریم. باید از همه صاحب‌نظران دعوت شود و احساس مسئولیت کنیم و همه برنامه‌ها در هر موضوعی هدفمند باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از