حالت تاریک
ضرورت سالم‌سازی سطوح‌ مدیریتی برای جلوگیری از فساد
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

ضرورت سالم‌سازی سطوح‌ مدیریتی برای جلوگیری از فساد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سالم‌سازی سطوح مدیریتی و نظارت بر سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی که دچار فساد نشود، مسئله بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار رئیس کل بازرسی استان خراسان جنوبی گفت: خون مظلومانه شهدای مقاومت زمینه شکست دشمن را رقم می‌زند، همانطور که شهید سلیمانی خطرش برای دشمن جنایتکار از سردار سلیمانی بیشتر است.

وی با بیان اینکه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله هم همینطور است، تصریح کرد: این برای استعمارگران بسیار خطرناک‌تر از وجود زنده او هست چون توانست بعد از ۳۰ سال رهبری داهیانه حزب الله لبنان به مقام عندالله برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: نقش و کار و مسئولیت بازرسی آثار مختلفی در حفظ منافع مردم و ثبات نظام دارد و باعث حفظ سرمایه بزرگ مردم می‌شود که خود مسئولان هستند.

عبادی تصریح کرد: یکی از نقشه‌های استعمارگران برای هر کشوری از جمله ایران برای اینکه از درون فروبپاشد برنامه‌ریزی برای توسعه فساد به خصوص در بین مسئولان است.

وی افزود: سالم‌ نگه‌داشتن و سالم‌سازی سطوح مدیریتی و نظارت بر دستگاه اجرایی مختلف که فاسد نشود، مسئله مهمی است.

امام جمعه بیرجند متذکر شد: با سهل‌انگاری و ضعف در نظارت، دستبرد به تبدیل قانون و ایجاد فساد در دسترس خواهد بود اما بیش از همه آثار مخربی بر افکار و اندیشه مردم دارد که از همه مسائل خطرناک‌تر است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از