حالت تاریک
در راستای اجرای موفق طرح نور؛

ائمه‌ جمعه‌ خراسان جنوبی از‌ پلیس قدردانی کردند

ائمه‌ جمعه‌ خراسان جنوبی از‌ پلیس قدردانی کردند

پلیس فراجا و مجریان طرح عفاف و حجاب نور، در گردهمایی ائمه جمعه خراسان جنوبی، تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.

آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی این رژیم غاصب ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

منبع:صدا وسیما

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از