حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

ضرورت آگاهی‌بخشی به جوانان با روایتگری

ضرورت آگاهی‌بخشی به جوانان با روایتگری

آیت الله عبادی گفت: در قالب روایتگری می‌توان به جوانان کشور بصیرت و آگاهی لازم داد تا چشم و گوش آنان نسبت به مسائل مختلف باز شود و ابزار دشمن قرار نگیرند.

به گزارش خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی روز شنبه در مجمع استانی استادیاران و مربیان شبکه تربیتی صالحین استان اظهار کرد: باید از جوانان مستعد این کشور با یک محاسبه کارشناسی برای همه قسمت‌ها که نیروی بالقوه است را بالفعل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این کار نیازمند هزینه و اعتبار است، افزود: یک طرح کارشناسی شده را می‌توان به دولت و مجلس داد تا از آن حمایت شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید جوانان آگاه و بصیر باشند تا بتواند قاطعانه روی مسائل تصمیم بگیرند، ادامه داد: اگر مقدمات این بخش‌ها فراهم شود خیلی خوب می‌توان به آن سرعت داد.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: نیروهای نظامی در جهان از همه نوع مدیریت‌های که در جنبه‌های مختلف است به لحاظ آموزشی موفق‌تر هستند و در هیچ سازمانی این توفیق نیست.

 

آیت‌الله عبادی افزود: وقتی ما می‌خواهیم هشت میلیون جوان بسیجی پای در رکاب تربیت کنیم در قالب تعلیمات نظامی و با سرعت می‌توان آموزش داد.

 

وی با بیان اینکه در قالب واحدهای درسی می‌توان برای این جوانان استعمار را معرفی و 100 ساله اخیر را برای آنان تشریح و تبیین کرد، گفت: در قالب روایتگری می‌توان به جوانان کشور بصیرت و آگاهی لازم داد تا چشم و گوش آنان نسبت به مسائل مختلف باز شود و ابزار دشمن قرار نگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید در این زمینه فرصت‌ها را از دست داد، تصریح کرد: وقتی جوانی احساس کند که اگر یک ساعت وقت گذاشته چند برابر حد معمول آگاهی و بصیرت پیدا کرده این خودش موج به جوانان دیگر می‌شود و از طرف دیگر این اطلاعات او سرریز و روی دیگر تاثیر دارد و جذب می‌شوند و شرایط را تغییر می‌دهد.

 

آیت‌الله عبادی افزود: پیشنهاد می‌دهم ضمن استفاده از تجربیاتی که داشتید در کنارش ابتکار عملی که شما را متحجر در قالب خاصی نکند، داشته باشید.

 

وی در پایان تأکید کرد: باید از این فرصت طلایی که امروز به دست اهل ایمان افتاده و شکست بر چهره دشمنان ظاهر شده است و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در سطح جهان پشتیبان دارد، نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از