حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

مسکن حمایتی برای 19 هزار نفر تأمین می‌شود

مسکن حمایتی برای 19 هزار نفر تأمین می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن برای 19 هزار نفر مسکن حمایتی تکلیف شده و مقرر شد راه و شهرسازی زمین را برای واجدین شرایط با استعلام فرم سبز تامین کند که تاکنون اقدامات خوبی داشته‌ایم.

به گزارش خاورستان، میرمحمد مودی شامگاه سه‌شنبه در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برای 19 هزار نفر مسکن حمایتی تکلیف شده است

 

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شد راه و شهرسازی زمین را برای واجدین شرایط با استعلام فرم سبز تامین کند که تاکنون اقدامات خوبی داشته‌ایم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: جلسات شورای مسکن در سطح شهرها برگزار شده و تاکنون سه هزار و 870 هکتار را در قالب 47 سایت با جمعیت‌پذیری 271 هزار نفر معادل 73 هزار واحد، زمین را تامین کرده‌ایم.

 

مودی گفت: 43 سایت با هزار و 534 هکتار را طرح آن را انجام داده‌ایم و قراردادهایی را با متولیان امر منعقد کرده‌ایم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در هزار و 500 هکتاری که آماده‌سازی آن را در دست اجرا داریم به طور متوسط حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داریم، افزود: اما هم اکنون 6 سایت ما آماده آسفالت است و از نعمت آب و برق بهره‌مند است.

 

مودی تصریح کرد: از 40 سایت مسکن ما، 9 سایت از نعمت آب بهره‌مند شدند، 16 سایت هم خدمات برق‌رسانی انجام شده و 9 سایت گاز دارند که پیشرفت متوسطی دارند و آمادگی داریم تا بحث آسفالت آن‌ها را دنبال کنیم.

 

وی بیان کرد: سایت 51 هکتاری طبس ما آماده آسفالت است و آورده مردم چهار میلیارد تومان بوده اما قرارداد با پیمانکار جهت آسفالت 18 میلیارد تومان است؛ منابع کمی داریم لذا وزرات راه و شهرسازی باید در این خصوص به ما کمک کند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از