حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

مشارکت حداکثری ثبات سیاسی را تقویت می‌کند

مشارکت حداکثری ثبات سیاسی را تقویت می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: وحدت و ناامید کردن دشمن و تقویت ثبات سیاسی در گرو شرکت حداکثری در انتخابات است.

علی خبازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز از نگاه امام و رهبری گفت: داشتن عملکرد جهادی و انقلابی، مردمی بودن و همچنین عدالت‌خواهی به‌عنوان برخی معیارهای یک نامزد اصلح برای ریاست جمهوری از منظر امامین انقلاب است که این شاخصه‌ها در شهید رجایی و رئیسی عزیز وجود داشت.

وی با اشاره به خدمات و دستاوردهایی که دولت شهید رئیسی در استان به ویژه شهرستان طبس انجام داده، افزود: توجه به معادن و کارگران شهرستان طبس و طرح نهضت ملی مسکن در طبس به عنوان بزرگترین شهرک ویلایی کشور، خدمات مختلف در زمینه راه‌سازی و گاز رسانی گوشه‌ای از خدمات شهید جمهور در این سه سال بوده است.

خبازی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی عدم وابستگی کشور به خارج و خصوصا غرب بو، تأکید کرد: اتکا به داخل موجب شد تا توانایی‌های داخلی شناخته شده و برای پیشرفت کشور ریل‌گذاری شود و اگر دولت چهاردهم از این مسیر خارج شود قطعاً با پس‌رفت مواجه خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس بیان کرد: امروزه نشان دادن وحدت و ناامید کردن دشمن و تقویت ثبات سیاسی در گرو شرکت حداکثری در انتخابات است لذا همه باید به جای تخریب به دنبال تشویق دیگران به حضور در انتخابات و رای به نامزد در تراز انقلاب باشند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از