حالت تاریک

تیراندازی به سیبل المپیاد استعدادهای برتر

تیراندازی به سیبل المپیاد استعدادهای برتر

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از اعزام تیم تیراندازی و بسکتبال به رقابت‌های کشوری، طلای رکاب‌زنان، قهرمانی پرورش اندام، انتخابی دارترها و انتصاب در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خاورستان، تیم تیراندازی استان در ماده‌‌های تفنگ و تپانچه به چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به میزبانی استان اصفهان اعزام شدند.
زهرا دلیر(تپانچه)،آرنیکا طحانی (تپانچه)، کیمیا خزاعی (تپانچه)،سونیا جعفری(تفنگ)، ستایش جهدی(تفنگ) و پریا فرخی(تفنگ) به مربی‌گری فاطمه زهرا سعادتی و سرپرستی اکرم کیانی در ترکیب تیم استان قرار دارند.

طلای کشوری تیم رکاب زن‌ تریال

علوی رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان گفت: دوچرخه‌سواران استان توانستند در مسابقات دوچرخه‌سواری تریال کشور مقام‌های اول و دوم این دوره از مسابقات را کسب کنند.
به گفته وی تیم استان خراسان جنوبی در مجموع در جایگاه اول کشور قرار گرفت.
 
پرتاب به بشقاب المپیاد کشوری

ساجده و ساناز حسین زاده از ورزشکاران تیراندازی به اهداف پروازی خراسان جنوبی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شدند.
چهارمین المپیاد ورزشی کشور به میزبانی استان تهران در رشته اهداف پروازی برگزار می‌شود‌.

 مسابقات پرورش قهرمان در طبس

مسابقات قهرمانی پرورش اندام خراسان جنوبی با حضور ۲۲۰ ورزشکار از شهرستان های استان و همچنین استان های سمنان، خوزستان ، مشهد مقدس و کرمان به میزبانی شهر طبس برگزار شد.

بانوان بسکتبالیست در راه المپیاد

 تیم منتخب بسکتبال بانوان استان به چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به میزبانی استان فارس اعزام شدند.

انتخابی دارتر‌ها

مسابقات دارت انتخابی تیم بانوان

خراسان جنوبی در خانه دارت باشگاه پایار شهرستان طبس برگزار و در پایان این دوره از مسابقات که با حضور ۸ بازیکن از شهرستان‌های بیرجند و طبس به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند مائده عطایی،سیده‌ملیحه قریشی‌زادگان، حانیه اباذری و آتنا بیگمی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب و به عنوان بازیکنان تیم بزرگسالان استان انتخاب شدند.
مسابقات دارت قهرمانی کشور در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مهرماه در استان سمنان برگزار خواهد شد.

انتصاب در هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی

طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رییس فدراسیون، مهندس خواجوی به عنوان سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی معرفی و منصوب شد.
پیش از این سامان اکبرپور، مسئولیت رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی را بر عهده داشت‌.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از