حالت تاریک
همزمان با ایام اربعین حسینی؛

نشست عملیات محله اربعینی در شهرستان‌ درمیان کلیدخورد

نشست عملیات محله اربعینی در شهرستان‌ درمیان کلیدخورد

نشست عملیات محله اربعینی ( استفاده از فناوری‌های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله ها ) با هدف توانمندسازی امامان جماعت محله و کنشگران اجتماعی مساجد شاخص شهرستان درمیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، نشست عملیات محله اربعینی ( استفاده از فناوری‌های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله ها ) با هدف توانمندسازی امامان جماعت محله و کنشگران اجتماعی مساجد شاخص شهرستان درمیان برگزار شد. 

براساس این طرح ملی، قرار است نشست‌های نیم روزه توانمندسازی ویژه ۸ تا ۱۰ هزار امام جماعت محله و کنشگران مسجدی در سراسر شهرستان های کشور برگزار شود و محور این نشست‌ها گفتمان مقاومت، پیشرفت و فناوری محله اربعینی است.

این نشست با حضور گروه‌های مختلف گرد هم جمع شده و براساس بوم کنشگری جهاد تبیین، عملیات‌های جهاد تبیینی طراحی و اجرا خواهند کرد. 

از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که برای طراحی این عملیات‌ها در نظر گرفته‌ شده، فاجعه غزه، زن و خانواده، امید، شکست اخلاقی، سیاسی و اجتماعی تمدن غرب، روایت حماسه اربعین و روایت پیشرفت است.

عملیات «محله اربعینی» مسجد محور بوده و اجرای آن بر عهده بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی است.

در پایان این نشست نیز تأکید شد که استفاده از فناوری‌های اربعینی در مقاومت و پیشرفت محله‌ها نقش حائز اهمیتی دارد که نباید از آن غافل شد.

 

انتهای خبر/

نشست عملیات محله اربعینی در شهرستان‌ درمیان کلیدخورد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از