حالت تاریک
نقاط پرحادثه خراسان‌جنوبی روشن‌ شدند
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی:

نقاط پرحادثه خراسان‌جنوبی روشن‌ شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اجرای روشنایی نقطه‌ای در مقاطع پرحادثه استان به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، محمد فدوی گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی طرح اجرای روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرحادثه استان صورت گرفته است.  

وی افزود: به این منظور اجرای پروژه سیستم روشنایی نقطه ای در پنج نقطه پرحادثه اجرا می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با تاکید بر اهمیت ایمنی راه‌ها از اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: با اجرای روشنایی نقطه ای در نقاط پرحادثه، دید رانندگان در شب افزایش یافته و در نتیجه احتمال وقوع تصادفات کاهش می‌یابد این اقدام گامی مهم در راستای تحقق اهداف ارتقای ایمنی راه‌های استان است.

فدوی اضافه کرد: تلاش این اداره کل برای تامین روشنایی مقاطع پرتصادف سراسر استان، در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: سرویس و نگهداری چراغ‌های چشمک‌زن و روشنایی محورها، به صورت مستمر سالانه به میزان ۱۱۲ کیلومتر در سطح محورهای استان از اقدامات مهم این اداره کل در زمینه ارتقای ایمنی راه‌های استان است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از