حالت تاریک
معاون سیاسی اجتماعی استاندار عنوان کرد:

پیشرفت های علمی کشور نتیجه آموزش‌های معلمان است

پیشرفت های علمی کشور نتیجه آموزش‌های معلمان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشرفت های علمی کشور، نتیجه آموزش های معلمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی در مراسم تحلیف سربازان مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) به مناسبت هفته معلم گفت: برگزاری این مراسم در روز معلم نشانگر آن است که فرماندهان و مربیان ارتش که کار آموزش را به عهده دارند ، مانند معلمان از جایگاه والایی برخوردارند.

 به گفته وی؛ معلم در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و فرماندهان و مربیان ارتش هم معلمانی هستند که آموزش های لازم را به سربازان ارائه می کنند.

 وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) فرموده اند من برای تعلیم و تربیت بشر مبعوث شده ام، اظهار داشت: امام حسین (ع) هم برای یادگیری سوره حمد به فرزندشان، هدیه بسیارارزشمندی را به معلم فرزند خود داد.

 معاون استاندار گفت: دستیابی به انرژی هسته ای نتیجه آموزش هایی است که توسط معلمان و اساتید در مدارس و دانشگاه ها به جوانان این سرزمین ارائه شده است. 

 طالبی متذکر شد: با تهذیب و فراگیری علم و دانش، به پیشرفت های علمی بسیاری دست یافته ایم که امروز آن را در انجام عملیات تنبیهی وعده صادق به خوبی مشاهده می کنیم.

  فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: این مرکز محلی برای آموزش و پرورش سربازان است تا سربازان با فراگیری آموزش های لازم اثر بخشی آن را در میدان های رزم به خوبی نشان دهند. 
 امیر جلیل شاطری خطاب به سرباران این دوره آموزشی گفت: امروز شما برای جهاد علمی آماده می شوید تا بتوانید با کسانی که می خواهند جوان ما را گمراه کنند، مبارزه کنید. 

 وی خاطر نشان کرد: آمادگی امروز ما برای این است که جوانان دلاور ایران زمین نگذارند دشمن علیه ملت ایران اسلامی که معتقد به ولایت فقیه واسلام ناب است، توطئه کند.

 به گفته وی؛ سرباز ایرانی، دلیر، شجاع و نترس است و ضربه های کاری نیروهای مسلح ایران، ضرباتی قوی و کاری است.

 شایان ذکر است؛ در این مراسم علاوه بر تقدیر از دو خانواده شهید و جانباز، تعدادی از سربازان حائز رتبه های برتر نیز درجه خود را دریافت کردند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از