حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید

برای رضاء و خشنودی خدا حلالم کنید

برای رضاء و خشنودی خدا حلالم کنید

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌نامه شهدا را بخوانید...».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. 
وصیت‌نامه شهید ناصر ذاکری
 
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان؛ با سلام و درود خدمت یگانه منجی عالم بشریت و نائب برحقش امام خمینی (ره) و با سلام و درود خدمت تمامی خانواده‌های شهداء، اسراء، مفقودالاثرها، و معلولین و جانبازان عزیز و درود بی‌پایان بر رزمندگان سلحشور و جان بر کف و دعای خیر برای ایشان و شفای مجروحین و معلولین و پیروزی هرچه سریع‌تر رزمندگان و باز شدن راه کربلای حسین وصیت‌نامه‌ام را آغاز می‌کنم.
 
مردم ایران، ملت عزیز، ان‌شاءالله همواره شاد و خرم باشید و برای ما عاجزین دعای خیر بنمایید؛ سفارشی دارم امام عزیز را تنها نگذارید و به خانواده و رزمندگان و مجروحین و شهداء سرکشی کنید.
 
خدمت دوستان آشنایان و همسایگان دور و نزدیک سلام گرم عرض می‌کنم و امیدوارم که حال همگی خوب باشد تو را به خدا اگر از من ناراحتی دیده‌اید یا کدورتی در دل دارید برای رضاء و خشنودی خدا حلالم کنید.
 
پدر، مادر، خواهران و برادران عزیزم، از این راه دور دست تک تک شما را می‌بوسم و حرفی ندارم چون هنوز وقت حرف زدن به من نرسیده است و این خود افتخاری است که خداوند در چنین صورتی ما را پذیرفته است.
 
مادر شیرت را حلالم کرده و در عزای من خود را سنگین و باوقار نشان بده، نگذار شیطان فرصت جلوه‌گری پیدا کند و از مردم و مهمانان عزیز من به خوبی پذیرایی کنید و از طرف من از آنها حلالیت بطلبید. در ضمن مادر عزیزم درباره وسایل هر طور شما صلاح می‌دانید عمل نمایید؛ ان‌شاءالله فقیران را از یاد نبرده و به فکر آنان باشید به امید دیدار در بهشت.
 
منبع: حوزه
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از