حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

جایزه ملی ابابیل با محوریت ۵اردیبهشت طراحی شود

جایزه ملی ابابیل با محوریت ۵اردیبهشت طراحی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جایزه ملی ابابیل با موضوعات مختلف با محوریت پنجم اردیبهشت در سطح ملی طراحی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فرخنده امروز در پنجاه و سومین نشست شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای فراجا هم در صحنه‌های فرهنگی و هم مسائل امنیتی حضور فعال و در صحنه‌ای دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: طرح نور بازخوردهای خوب مردمی داشته است و امیدواریم استمرار داشته باشد و جنس حمایت فرهنگی در این طرح برجسته شود.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی و هنری استان، کشف حجاب و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها را نمی‌پسندند، افزود: تشکل‌های فرهنگی و هنری استان در زمینه حمایت اجرای این طرح قطعاً حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: رعایت حجاب یکی از قوانین نظام در حوزه اجتماعی است و به تعبیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اگر کسی قانون را قبول ندارد پس قانون هم نباید او را قبول داشته باشد.

فرخنده به حادثه پنجم اردیبهشت اشاره کرد و افزود: رویداد پنجم اردیبهشت یک رویداد فراملی است و در کمیته فرهنگی مصوب کردیم که منطقه مسجد شکر و صحرای طبس به عنوان منطقه گردشگری مقاومت در سطح ملی مطرح شود.

وی در ادامه گفت: به دنبال این هستیم تا جایزه ملی ابابیل با موضوعات مختلف با محوریت پنجم اردیبهشت در سطح ملی طراحی شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: قرارگاهی با حضور مدیران رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی جهت حمایت از اجرای طرح نور در استان تشکیل خواهیم داد.

سجاد رضایی گفت: نیروی انتظامی در قالب طرح نور به دنبال مقابله با کشف حجاب در ملاعام است که باید این موضوع در بستر رسانه برای مردم توضیح داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیپ‌های خاصی در خصوص عفاف و حجاب در استان تهیه شده و همه مردم نسبت به موضوع حجاب حساسیت دارند و این طرح نور باید استمرار داشته باشد و در فضای رسانه باید بازتاب مردمی طرح نور را داشته باشیم. منبع/ شبستان

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از