حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید باران دژواخ؛

راه شهدا را ادامه دهيد

راه شهدا را ادامه دهيد

شهید «باران دژواخ» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: پيام من به ملت غيور و شهيد پرور ايران اين است كه براى خدا جهاد كنيد. برادران يكى پس از ديگرى راه شهدا را ادامه دهيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «باران دژواخ» يكم فروردين 1344، در شهرستان بندرعباس ديده به جهان گشود. پدرش علی، مغازه‌دار بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا دوم راهنمايی درس خواند. پاسدار بود. پنجم شهريور 1360، در زادگاهش مورد سوء قصد نيروهای سازمان مجاهدين خلق (منافقين) قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به سر، شهيد شد. پيكرش را در گلزار شهدای همان شهرستان به خاک سپردند.

وصیت‌نامه شهید:

راه شهدا را ادامه دهيد و رسالت آن‌ها را به دوش بكشيد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى‌ و ملت شهيد پرور ايران چند كلمه‌اى را به عنوان وصيت مى‌نويسم.

پدر و مادر عزيز و مهربانم

اميدوارم آخرين سلام مرا بپذيريد، ممكن است وقتى كه اين وصيتنامه را مى‌خوانيد ديگر در بين شما نباشم و به ياران پيوسته باشم. مرگ براى مسلمان معنايى ندارد فقط راهى است كه ما را از اين دنياى فانى به جهان ابديت‌ مى‌برد.

اميدوارم براى من گريه و زارى نكنيد كه‌ ممكن است از اجر شما كاسته شود. ما براى‌ آزمايش می‌رويم و خوشا به حال كسى كه از اين آزمايش رو سفيد بيرون آيد.

چند كلمه‌اى براى ملت ايران:

پيام من به ملت غيور و شهيد پرور ايران اين است كه براى خدا جهاد كنيد. برادران يكى پس از ديگرى راه شهدا را ادامه دهيد و رسالت آن‌ها را به دوش كشيد.

 

پدر و مادر مهربانم اميدوارم كه در اين لحظه‌هاى آخر از صميم قلب مرا ببخشيد و هر شب جمعه فاتحه‌اى برايم بخوانيد تا روحم شاد شود. اميدوارم هميشه اين را در نظر داشته‌ باشيد كه من را در راه الله و قرآن كه همان اسلام است فدا كرده‌ايد. به همه خويشاوندان بگوييد كه براى من گريه نكنند. دوستان عزيزم اميدوارم كه تک تک شما نيز فردى انقلابى باشيد و راه مرا ادامه دهيد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از