حالت تاریک
شهید سید حسن نصرالله سرباز ولایت بود
امام جمعه شهر قدمگاه:

شهید سید حسن نصرالله سرباز ولایت بود

امام جمعه شهر قدمگاه گفت: شهید سید حسن نصرالله تابع محض و سرباز ولایت بود که به برکت خون او نابودی اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی امشب چهارشنبه در مراسم محوری محکومیت رژیم وحشی و شکست خورده صهیونیستی و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله قهرمان و حمایت و قدرشناسی از رزمندگان سلحشور در اجرای عملیات وعده صادق ۲ که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بهترین مدال را امام خمینی(ره) به ملت ایران دادند که فرمود: «من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند.»

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی ۴۶ سال است که در صحنه ماندند و توطئه‌ها، ترورها، کودتا، تحریم و تهدیدها را تحمل کردند اما پای میثاق خود با امام و رهبری مانده‌اید.

امام جمعه شهر قدمگاه تأکید کرد: ملت ایران ثابت کردند که برای حفظ ارزش‌ها و امامت و ولایت از جان خود گذشتند و بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله تابع محض و سرباز ولایت بود، گفت: شهدا قدر ولایت را به خوبی دانستند و تا آخرین نفس پای ولایت ایستادند و میثاق خود را نگه داشتند،.

بابایی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هم در سخنانش تأکید داشت که «والله والله و الله، از مهمترین شئون عاقبت بخیری، رابطه دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد و در قیامت خواهیم دید که مهمترین محور محاسبه این است.»

وی گفت: شهید سید حسن نصرالله می‌گفت اگر دنیا و آخرت را می‌خواهید تحت پرچم ولایت با وقت و محکم بیاستید تا عاقبت بخیر شوید.

بابایی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام خود از سید حسن نصرالله به عنوان مجاهد کبیر، عالم بافضیلت دینی، رهبر مدبر سیاسی و پرچم‌دار مقاومت در منطقه یاد کردند و فرمودند شهادت حق مسلم این سید مجاهد بود.

وی با تأکید بر اهمیت جهاد با دشمن بیان کرد: حرکتی عظیم شب گذشته به دنبال تهدیدهای نتانیاهو بود که می‌گفت هیچ نقطه‌ای در ایران از دسترس ما خارح نیست اما موشک‌های دوربرد ایران بر تمام مراکز نظامی و پایگاه‌های مهم رژیم اسرائیل فرود آمد.

بابایی عنوان کرد: ۱۶ هزار طفل در غزه شهید شدند و ۱۴ هزار فرزند بی‌پدر و مادر هستند و ۴۲ هزار شهید تقدیم کردند اگر انسان از غصه این افراد بمیرد حق دارد.

وی تأکید کرد:  اگر همه مسلمانان متحد می‌شدند تاکنون اسرائیل نابود شده بود اما امروز شاهدیم برخی کشورهای اسلامی سکوت کردند.

امام جمعه شهر قدمگاه در پایان با اشاره به اینکه از صدر اسلام یهود برای براندازی اسلام تلاش کرده است، گفت: امید است به برکت خون سردار مقاومت شهید سید حسن نصرالله شاهد افول رژیم غاصب اسرائیل و نابودی صهیونیست در جهان باشیم.

شایان ذکر است که شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله، حیدر حیدر ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک انزجار خود را از رژیم وحشی اسرائیل اعلام و از اقدام سپاه در موشک باران اسرائیل حمایت کردند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از