حالت تاریک
نشست تخصصی ادبی «آغاز نصرالله» برگزار شد
در راستای جشنواره ره‌آورد سرزمین نور؛

نشست تخصصی ادبی «آغاز نصرالله» برگزار شد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: در راستای بخش حرفه‌ای شعر جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، نشست تخصصی ادبی «آغاز نصرالله» برگزار شد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در خراسان جنوبی، گفت: در راستای بخش حرفه‌ای شعر جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، نشست تخصصی ادبی «آغاز نصرالله» با همکاری حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری و دبیرخانه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: این نشست با محوریت دفاع مقدس و جبهه مقاومت و با حضور ۳۵ نفر از فعالین و اساتید شعر دفاع مقدس و مقاومت تشکیل شد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی ادامه داد: با‌ توجه‌ به محدودیت زمانی، ۲۰ نفر از اساتید شعرخوانی کردند و حدود ۲۵ شعر ثبت و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

محمدی گفت: به طور یقین برگزاری این‌رویداد و نشست باعث افزایش تعداد آثار تولیدی و ارسالی به دبیرخانه این جشنواره خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری این جشنواره، رویداد‌ها و نشست‌هایی هم برنامه‌ریزی شده که تاکنون رویداد‌هایی در‌خصوص جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و نمازجمعه نصر در فضای مجازی دنبال شد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: با‌ توجه‌  به اینکه این جشنواره دارای بخش مردمی و حرفه‌ای است، برگزاری این نشست‌ها را برنامه‌ریزی کردیم تا آثار خوبی تولید و ارسال شود.

محمدی اظهار کرد: محور دیگر جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، موضوع راهیان نور است که در‌ این‌ خصوص قرار است افرادی که در جشنواره شرکت کردند به اردوی راهیان نور اعزام شوند و نشست ادبی بعدی در سرزمین‌های راهیان نور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین نشست‌های ادبی و شعر در اردوگاه خراسان جنوبی و یادمان شهدای دفاع مقدس برگزار و نویسندگان و شاعران، آثاری با موضوع راهیان نور تولید خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی یادآور شد: برگزاری این‌رویداد‌ها در حوزه‌های دیگر مثل پوستر نیز در استان و همچنین سرزمین‌های راهیان نور با محوریت تولید آثار در زمینه‌های جبهه مقاومت، دفاع مقدس و راهیان نور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/٧

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از