حالت تاریک
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

نمازخانه‌ها محور برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باشد

نمازخانه‌ها محور برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باشد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه های اجرایی اقامه نماز است، گفت: نمازخانه ها را محور برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، مرتضی ذاکریان در اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهارکرد: مهم ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه های اجرایی اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه باید به این برنامه فرهنگی از زوایای مختلف توجه کرد، بیان داشت: نمازخانه محوری را باید در دستگاه مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی صرفا به 20 دقیقه برپایی نماز نباید ختم شود، گفت: مسجد هیچگاه و در هیچ زمانی از تاریخ فقط به عنوان یک مکان مقدس برای اعمال عبادی و فردی محسوب نمی‌شود، بلکه مسجد تجلی یک فرهنگ و تفکر اسلامی بود که در دستگاه های اجرایی این محوریت می تواند در نمازخانه ها رخ دهد.

 وی با بیان اینکه امام جماعت در طراز انقلاب باید علاوه بر اعمال واجب و مستحب عبادی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی معرفی ثمرات این انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و عملی کردن مسیره امام (راحل) را در نظر داشته باشند که فعالیت های امام جماعت این اداره کل در این زمینه قابل تقدیر است.

وی به برگزاری برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در هفته گذشته برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: همدلی همکاران در اجرای برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است.

وی در پایان از تعامل و همراهی های مدیر ستاد اقامه نماز استان با این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از