حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تغییر مسیر راهپیمایی‌های بیرجند در حال پیگیری است

تغییر مسیر راهپیمایی‌های بیرجند در حال پیگیری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تغییر مسیر راهپیمایی در بیرجند در حال پیگیری است چون مسیر میدان شهدا، میدان ابوذر و میدان قدس دیگر پاسخگوی جمعیت کنونی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز سه‌شنبه در دیدار اعضای مجمع و رابطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: در یک سال گذشته ۳۰ عنوان مراسم ملی، مذهبی و انقلابی در سراسر شهرستان‌های استان با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر هم با توجه به تغییراتی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت، فضای جدیدی برای ورود گرایش‌های مردم به حیطه مراسم‌ ملی و مذهبی ایجاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سه مراسم جدید در استان بیان کرد: برای نخستین بار در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید جمهور، اجتماع ۷۰۰ هزار نفری و در جشن کیلومتری غدیر حضور ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفری هم‌استانی‌ها برگزار شد.

مشرفی افزود: در این مدت شاهد تحولاتی از قبیل ایجاد سند جامع و چشم‌انداز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم که یکی از سیاست‌های آن گسترش تبلیغات در سطح بین المللی، تقویت جنبه مردمی، خلاقیت و نوآوری است.

وی با اشاره اهمیت تبلیغات، تصریح کرد: برای تجمیع مراسم و برنامه‌های نهادهای فرهنگی و مذهبی سامانه بلاغ راه‌اندازی شد که در حال بهره‌برداری است.

مشرفی با گرامیداشت سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به فرمان امام راحل، گفت: این شورا چهار وظیفه مهم سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت و راهبری مراسم‌ را انجام می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: تغییر مسیر راهپیمایی در بیرجند در حال پیگیری است چون مسیر میدان شهدا، میدان ابوذر و میدان قدس دیگر پاسخگوی جمعیت کنونی نیست.                         

وی در پایان از برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت اقدامات رذیلانه رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه پس از اقامه نماز جمعه این هفته مصادف با ۱۲ مرداد ماه در سراسر استان خبر داد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از