حالت تاریک
مدرس حوزه:

دولت سیزدهم کشور را با کسری بودجه تحویل گرفت

دولت سیزدهم کشور را با کسری بودجه تحویل گرفت

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: دولت سیزدهم با کسری بودجه و بدهی‌های دولت قبل فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از گذشت ۲ سال علاوه بر پرداخت بدهی‌ها موفق به کسب درآمد هم شده است.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری روز سه‌شنبه در همایش زائران اربعین حسینی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار کرد: رئیس جمهور دولت را ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ تحویل گرفت و تا حدود یک ماه با وزرای دولت قبل تشکیل جلسه داد.

وی گفت: اگر بررسی کنید در جلسه ۱۵ مرداد هیات دولت در سال ۱۴۰۰، مسئول برنامه و بودجه اعلام کرد که خزانه وضعیت مناسبی ندارد و حقوق کارمندان دولت را برای این ماه نداریم، وزیر وقت نفت از مشکلات صادرات نفت، وزیر بهداشت از فوتی‌های روزانه کرونا و نداشتن واکسن سخن گفت و به گفته وزیر جهاد کشاوزی انبارهای مواد غذایی وضعیت مناسبی نداشت.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: دولت سیزدهم کشور را با کسری بودجه تحویل گرفت اما اکنون بعد از گذشت ۲ سال بدهی دولت قبل داده شده، از بانک مرکزی استقراض نشده، حقوق کارمندان یک روز تاخیر نداشته و صادارات نفت ما به بیشترین میزان طی ۱۰ تا ۲۰ سال اخیر رسیده است.

وی گفت: ۱۵۰ میلیون دز واکسن آمد و مردم واکسینه شدند، کشته‌های کرونا به صفر رسید و ضمن تکمیل انبارهای مواد غذایی، دولت درآمد نیز داشته است.

ماندگاری افزود: اگر امروز درآمد دولت سر سفره مردم نرسیده به دلیل این است که دولت سیزدهم اقدام به تکمیل پروژه‌هایی کرده که ۱۵ تا ۲۰ سال بر زمین مانده و موجب زجر مردم شده است.

وی گفت: امیدواریم در ۲ سال باقیمانده دولت سیزدهم گشایش اقتصادی نیز به یاری خدا، همت و کمک مردم رخ دهد.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آخر امسال انتخابات است افزود: تکلیف تک تک ایرانی هاست که در این انتخابات شرکت کنند و بعد از ۴۵ سال که در انتخابات شرکت کردید، شاید هنوز مملکت ما گلستان نشده باشد اما امروز از تمامی تاریخ گذشته سربلندتر هستیم و این مملکت اگر بخواهد درست شود باید به دست من و شما درست شود.

وی تصریح کرد: باید در انتخابات شرکت کنیم و به بهترین‌ها رای دهیم نه خویشاوند و همشهری و نزدیکان خود لذا وظیفه داریم در این زمینه بپرسیم و اگر نپرسیم باید روز قیامت جواب دهیم.

ماندگاری با اشاره به موضوع ولایت پذیری گفت: اگر همه مسئولان در ۴۵ سال حرف‌های ولی امر را گوش می‌کردند امروز وضع ما بهتر بود.

وی ادامه داد: دنیا میدان مین است و شیاطین برای ما دام پهن کرده‌اند لذا باید پشت ولایت حرکت کنیم تا آسیب نبینیم امروز اگر مردم اطلاعت از ولی خدا در عصر غیبت کنند خدا آنها را بیمه می‌کند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروز نسبت به برخی بخش‌های دولتی و کاری انتقاد اما اعتقاد داریم این دولت چون مطیع ولایت است به دنبال تحقق منویات ولایت است لذا خداوند از تمامی توطئه‌های دشمن او را بیمه می‌کند چون به دنبال ریاکاری نیست بلکه به دنبال خدمت به مردم است و مردم هم می‌بییند که این دولت شبانه روز در حال فعالیت است.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از