حالت تاریک

دیدار عوامل سریال تجدیدنظر با خانواده شهید نوروزی

دیدار عوامل سریال تجدیدنظر با خانواده شهید نوروزی

عوامل سریال تجدیدنظر با خانواده شهید نوروزی در روستای کریمو دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» عوامل سریال تجدید نظر در آخرین روز ضبط برنامه خود با همراهی جمعی از مسئولین و اهالی روستا به منظور تجلیل و تکریم از مقام خانواده شهدا، به دیدار خانواده معظم شهید غلامعلی نوروزی در روستای کریمو رفتند.

تهیه‌کننده سریال تجدیدنظر در دیدار با مادر شهید نوروزی اظهارکرد: آرامش امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی است که باید تلاش کنیم پیرو راه آن‌ها باشیم.

امید واحدی فر افزود: شهدا از جانب خداوند رحمان به واسطه ویژگی‌هایی که داشتند انتخاب شدند اما این موضوع سختی‌ها، صبر و بردباری ویژه‌ای را برای خانواده‌هایشان می‌طلبد و در جزای خیری که خداوند برای شهید عزیز در نظر گرفته، خانواده او هم در آن سهیم هستند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند، گفت: برگه‌های رای مردم بر حقانیت شهدا گواهی می‌دهد.

تهیه‌کننده سریال تجدیدنظر بیان کرد: رای دادن به منزله احقاق حق، تعیین سرنوشت، استمرار و پاسداری از خون شهداست، شهدایی که با تقدیم جانشان، جانبازان و آزادگانی که با اهدای سلامتی خود و البته مادران، پدران و همسران شهدا که با صبر و تحملی که کردند؛ باعث شدند نهال انقلاب و جمهوری اسلامی اکنون به درخت ۴۵ساله تنومند و پرثمر تبدیل شود و از برکات آن نه تنها مردم ایران، بلکه جهان اسلام و جریان مقاومت بهره‌مند شده و استفاده می‌کند.

گفتنی است؛ در این دیدار علاوه بر عوامل سریال تجدید نظر، رئیس شورای کریمو و دهیار روستای کریمو نیز حضور داشتند.

شهید غلامعلی نوروزی متولد ششم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای کریمو است که در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۳۶۸ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل شده است.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از