حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان‌کرد:

لزوم اجرای شیوه‌های عملی نهج‌البلاغه در جامعه

لزوم اجرای شیوه‌های عملی نهج‌البلاغه در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:گفت: امروز بیداری جهانی حاصل شده و مکتب های مادی به بُن بست رسیده و بهترین زمان برای احیای این سنت حسنه یعنی ترویج فرهنگ نهج البلاغه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه اظهار داشت: نهج البلاغه، اخ القرآن است و ترویج آن کار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسانی که هنر سخن را با محتوای الهامی و وحیانی می خواهند به سراغ نهج البلاغه بروند و از نظر زمان که این امور با الهامات شروع می شود، زمان مناسبت داری است.

 

وی در ادامه گفت: به خاطر هواهای نفسانی برخی افراد پشت به حضرت علی علیه السلام و مکتب فطرت و شخصیت انسانی خود کردند و جای عدالت را که انبیا برای آن منصوب شدند ستمگران پر کردند و کار جهان را به اینجایی رساندند که مشاهده می کنید.

آیت الله عبادی افزود: غزه مظلوم یک سمبل است و در همه جای جهان مظلومین زیر پای ستمگران له می شوند و آن سازمان ملل و حقوق بشر و حقوق کودک بیش از ۶ ماه است که نگاه و به ستمگر کمک می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حضرت علی(ع) فرمودند که یک روزی دنیا به جایگاه عدالت بر خواهد گشت، گفت: حضرت علی علیه السلام فرمودند که شاهراه عدالت همه را در خود جای می دهد و متاسفانه یک عده بر جان و مال و استقلال ملت ها مسلط شده اند و برای آنان هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی بیان کرد: گوش کر جهان در حال شنواشدن است و بیداری حاصل می شود و جامعه در حال برگشتن است و پیچ تاریخی همین است و اکنون بهترین فرصت برای کار کردن بر روی نهج البلاغه است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز وقتش رسیده که شیوه های عملی، اخلاقی، معنوی و الهی نهج البلاغه را اجرایی کنیم، افزود: قلب بشر را مطمئن می کند و این نسخه همه بیماری هایی است که در آخرالزمان عارض شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: امروز بیداری جهانی حاصل شده و مکتب های مادی به بُن بست رسیده و بهترین زمان برای احیای این سنت حسنه یعنی ترویج فرهنگ نهج البلاغه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از