حالت تاریک

کشف ۱۱۳ رأس احشام قاچاق درشهرستان فردوس

کشف ۱۱۳ رأس احشام قاچاق درشهرستان فردوس

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس خراسان جنوبی از کشف ۱۱۳ راس احشام قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، جواد بلوکیان روز شنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "برون" شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از کامیون، ۱۱۳ راس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف شد که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و احشام یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با حوزه انتظامی ضروری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از