حالت تاریک
تدارک یک‌هزار عنوان برنامه ویژه هفته‌کودک در خراسان‌جنوبی
مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی خبر داد:

تدارک یک‌هزار عنوان برنامه ویژه هفته‌کودک در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: بزرگداشت هفته ملی کودک یک‌هزار ویژه برنامه شاخص و متنوع در مراکز کانون در سراسر استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی مظهری صبح چهارشنبه در نشست خبری به اصحاب رسانه گفت: هفته ملی کودک از ۱۴ مهر تا ۲۰ مهرماه با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار می‌شود.

وی از گرامیداشت هفته ملی کودک با بیش از یک‌هزار عنوان برنامه در مراکز کانون در سطح استان خبر داد و گفت: جشن هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۱۸ مهر ماه همراه با برنامه‌ای متنوع و شاد در محل غرفه‌های فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: کانون فناوری‌های نوین ایران به زودی با تأمین ساختمان مناسب با هدف به‌روزرسانی فعالیت‌های آموزشی کانون پرورش فکری و آموزش فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی به کودکان و نوجوانان در استان راه‌اندازی می‌شود.

مظهری خاطرنشان کرد: عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به‌مناسبت هفته ملی کودک رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه ۶۰ خدمت تخصصی به کودکان در مراکز کانون‌های در سطح استان،  افزود: در حال حاضر کانون پرورش فکری ۱۹ هزار عضو در استان دارد که ۷۰ درصد آنان کودکان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۲ مرکز ثابت کانون در خراسان جنوبی داریم که متناظر با بیرجند در همه این مراکز برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

مظهری با تأکید بر اینکه هر کودکی که درست تربیت شود در واقع قدمی برای ساختن درست آینده است، افزود: برای کار کودکان همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا نسبت به هفته کودک در سطح جامعه حساسیت ایجاد کنند.

انتهای خبر/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از