حالت تاریک

تذکر به‌شهرداری‌بیرجند درباره حذف تصاویرشهدا از تابلوی معابر

تذکر به‌شهرداری‌بیرجند درباره حذف تصاویرشهدا از تابلوی معابر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با گلایه‌ از حذف تصاویر شهدا از تابلوی معابر بیرجند ضمن آخرین تذکر به شهرداری گفت: انتظار است حداقل نیمی از تابلوهای معابر شهری برای معرفی شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی امروزدر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار کرد: مراسم چهلمین سالگرد شهدای کرمان پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور مردم در قطعه دو گلزار شهدای بیرجند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یک درصد اعتبارات هزینه‌ای و جاری دستگاه‌های اجرایی باید صرف فرهنگ ایثار و شهادت شود ضمن اینکه برنامه‌های اجرایی باید به تایید دستگاه تخصصی برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امنیت و پیشرفت کشور به برکت خون شهداست که از بالاترین سرمایه خود در راه وطن گذشتند، افزود: هر اقدامی در راستای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان موضوع اعتقادی و تکلیف شرعی مدنظر همه مدیران و دست اندرکاران باشد.

طالبی با گلایه‌ از حذف تصاویر شهدا از تابلوی معابر بیرجند ضمن آخرین تذکر به شهرداری تأکید کرد: انتظار است حداقل نیمی از تابلوهای معابر شهری برای معرفی شهدا باشد.

وی بیان کرد: اگر شهدا جانفشانی نمی‌کردند اوضاع ایران از برخی کشورهای منطقه بدتر بود لذا ایران به برکت خون شهدا سربلند شده و هیچ ابرقدرتی جرات ندارد کوچکترین تجاوزی انجام دهد برای همین هم به گروهک‌های تکفیری متوسل و ترور کور انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: مراسم محوری گرامیداشت روز جانباز در مرکز استان همزمان با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای شهربیرجند برگزار خواهد شد.

طالبی در پایان افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌ محور به منظور قدردانی از ۴هزار جانباز  استان با برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از